
Com a exemple, he trobat un spot, de l’anunciant GuitarHeroes. A la versió televisiva, apareixen quatre superestrelles de l’esport: Kobe Bryant, Michael Phelps, Tony Hawk i Alex Rodríguez. Els quatre interpreten, de manera molt animada i graciosa, una peça musical, cadascú amb un instrument. Finalment, l’spot tanca amb l’eslògan: GuitarHero: World Tour.
A la versió viral, el concepte és el mateix, però canviant els protagonistes per Heidi Klum. El mateix saló, la mateixa taula, la mateixa forma d’actuar... però amb Heidi Klum. Una idea, sens dubte, dirigida als internautes, mentre que la primera versió era pensada per televisió per abarcar més públic de diferents perfils.
El resultat, 5000 visualitzacions el primer per 1.500.000 el de la Heidi. Casualitat? O estratègia on-line?
Versió televisiva: http://www.youtube.com/watch?v=AAgj5eKm8kg
Versió viral: http://www.youtube.com/watch?v=i4x1ORED5uY
No hay comentarios:
Publicar un comentario